לייעוץ משפטי חייגו:
077-231-4932

עורך דין רשלנות רפואית בירושלים

רשלנות רפואית היא סוגיה מעיקה ומורכבת שעלולה להיות בעלת השלכות הרסניות על המטופלים ובני משפחותיהם. כאשר אנשי מקצוע בתחום הבריאות אינם עומדים בסטנדרט המקצועי הנדרש מהם, וכתוצאה מכך נזק נגרם למי ממטופליהם, יש צורך לחפש פתרונות בערוצים משפטיים. בירושלים, כמו במקומות רבים אחרים בעולם, עורכי דין לענייני רשלנות רפואית ממלאים תפקיד חיוני בסיוע לנפגעי מחדלים רפואיים. הגשת תביעות פיצויים בגין רשלנות רפואית לסוגיה היא לצערנו דבר נפוץ.

במאמר זה נציין מהם המקרים שבהם מתעורר הצורך להתייעץ עם  עורך דין רשלנות רפואית בירושלים. נפרט מהם הכישורים, הנסיון והוותק שעליכם לחפש בעורך דין רשלנות רפואית בירושלים וכיצד הוא יכול לשפר את סיכויי הצלחתכם בתביעת פיצויים.

 

על המקרים שבהם מתעורר הצורך להתייעץ עם  עורך דין רשלנות רפואית בירושלים

בכל הנוגע לרשלנות רפואית, ירושלים היא לא יוצאת דופן מכל מקום אחר. מדובר במושג משפטי ורפואי שמתייחס לבעיה הקיימת, למרבה הצער, במקומות רבים בארץ ובעולם. רשלנות רפואית הוא מחדל שמתרחש כאשר גורם במערכת הבריאות התרשל בעבודתו. רופא, אחות, טכנאי מעבדה, בית חולים או מוסד רפואי מכל סוג אחר, חורג מסטנדרט הטיפול המקובל בתחום עיסוקו. גם אם יש חריגה מפרקטיקות מקובלות בתחומו ו/או מחובת זהירותו כלפי המטופל/ת, באופן שמוביל לנזק, פציעה או מוות של המטופל/ת, כל אלה נמנים תחת ההגדרה של רשלנות רפואית.

מקרים אלו יכולים להתבטא בדרכים שונות בדיסציפלינות רפואיות מגוונות, לרבות אבחון שגוי, אבחון מאוחר, מתן טיפול לא תקין, שגיאות ניתוחיות, טעויות תרופתיות, מעקב לקוי אחר מצבם של מטופלים ועוד. הדבר עלול לקרות בכל תחומי הרפואה – החל ממקרי רשלנות רפואית בהריון, דרך רשלנות רפואית בלידה עצמה, עובר ברשלנות רפואית ברפואת ילדים ועד לרשלנות רפואית ברפואה גריאטרית.

 

אילו כישורים כדאי לחפש בעורך דין רשלנות רפואית בירושלים?

עורך דין רשלנות רפואית בירושלים, או בכל מקום אחר, נדרש להיות בעל שילוב ייחודי של מומחיות משפטית, ידע רפואי והכשרה ייעודית. עורכי דין לרשלנות רפואית בירושלים ובכלל, עוברים בדרך כלל דרך השלבים הבאים בצבירת מיומנותם המשפטית:

  1. השכלה: עורך דין רשלנות רפואית בישראל, נדרש להשלים תחילה תואר ראשון במשפטים במשך כ- 3 וחצי שנים. השכלה אקדמית זו מספקת לעורך הדין בסיס איתן במשפטים.
  2. סטאז': כדי לקבל רישיון לעריכת דין בישראל לא די בהשלמת התואר במשפטים. על עורך הדין לעבור שנת התמחות במשרד עורכי דין, לפני שייגש לבחינות הלשכה.
  3. רישיון: הבוגרים חייבים לעבור את בחינת לשכת עורכי הדין בישראל כדי לעסוק בעריכת דין. בחינה זו בודקת את הידע שלהם על עקרונות, חוקים והליכים משפטיים.
  4. ניסיון: כדי להתמקצע בדיני נזיקין, בדגש על רשלנות רפואית, עורך דין רשלנות רפואית יצבור לרוב ניסיון בעבודה במשרדי עורכי דין לענייני רשלנות רפואית בירושלים המטפלים בתיקים מסוג זה.
  5. התמחות: ישנם עורכי דין הרוכשים התמחות נוספת בדיני רשלנות רפואית, באמצעות השתלמויות והסמכות, כדוגמת רשלנות רפואית בהריון ובלידה.
  6. ידע מקומי: הכרת בתי המשפט בירושלים מקרוב, על הנפשות הפועלות במערכת וההלכה הפסוקה בתיקי רשלנות רפואית שמגיעים עליה, היא חיונית לניהול יעיל של תביעות רשלנות רפואית בירושלים.

 

בנוסף לרקע ההשכלתי, המשפטי והמעשי של עורך דין רשלנות רפואית ירושלים, ישנה כמובן חשיבות רבה למציאת עורך דין קשוב ואמפתי שידבר איתכם בגובה העיניים ויהיה רגיש למצבכם ונסיבותיכם המיוחדות. קריטי שתרגישו בנוח עם עורך הדין בו תבחרו לייעץ לכם ולייצג אתכם בשעתכם הקשה. לכן מומלץ ביותר להחליט עם איזה עו"ד רשלנות רפואית ירושלים לעבוד, רק לאחר שבדקתם הרבה המלצות לעורך דין רשלנות רפואית בירושלים ונפגשתם עם כמה משרדי עו"ד בירושלים, שמהם התרשמתם לחיוב.

אילו כישורים כדאי לחפש בעורך דין רשלנות רפואית בירושלים

 

כיצד עורך דין רשלנות רפואית בירושלים יכול לשפר את סיכויי הצלחתכם בתביעת פיצויים?

עורכי דין רשלנות רפואית בירושלים הינם אנשי משפט המתמחים בייצוג נפגעי רשלנות רפואית באזור ירושלים והסביבה. הם משמשים כגורם מייעץ עבור מי שסבורים כי נפגעו ממחדלים רפואיים, בוחנים את האפשרות להגשת תביעת רשלנות רפואית, מדריכים את לקוחותיהם בהליך הגשת התביעה המורכב ומייצגים אותם בערכאות המשפטיות, תוך חתירה להשגת פיצוי למיוצגיהם על הנזק שנגרם להם.

עורך דין לענייני רשלנות רפואית ייפעל לביסוס טענות התובעים בתביעת רשלנות רפואית, המחייב הוכחה של המרכיבים הבאים:

  1. חובת זהירות: על הגורם הרפואי שהלקוח מלין לגביו, חלה חובה לספק סטנדרט מסוים של טיפול למטופל.
  2. הפרת החובה: הגורם הרפואי האמור הפר חובה זו בכך שפעל ברשלנות או בפזיזות.
  3. נזקים: כתוצאה מהפגיעה הנ"ל, נגרמו למטופל נזקים פיזיים, רגשיים ו/או כספיים.
  4. סיבתיות: הפרת חובת הזהירות כלפי המטופל, גרמה ישירות לפציעה או לנזק לבריאות המטופל.

 

על מנת להוכיח את כלל הרכיבים הללו בתביעה ולמקסם את סיכויי ההצלחה בה, עורך דין רשלנות רפואית בירושלים, נדרש לשילוב ייחודי של מומחיות משפטית, ידע רפואי וכישורים בין-אישיים מעולים. באמצעות מסירותו ומחויבותו לשמירה על זכויות הנפגעים, עו"ד רשלנות רפואית בירושלים תורם באופן משמעותי ליכולתם להתמודד כלכלית עם נזקיהם ולקבל את הטיפול הרפואי והשיקומי לו הם נדרשים בעקבות המחדל הרפואי.

עורך דין רשלנות רפואית בירושלים
עורך דין רשלנות רפואית בירושלים

 

לסיכום – הדרך למציאת עורך דין רשלנות רפואית בירושלים מתחילה כאן

כפי שראינו, עורכי דין רשלנות רפואית בירושלים ממלאים תפקיד חיוני בהבטחת זכויותיהם של נפגעי רשלנות רפואית בירושלים והסביבה, ובני משפחתם. לכן כאשר פונים לסיוע משפטי במקרים של רשלנות רפואית בירושלים, חיוני לבחור בעורך דין נזיקין מהאזור, בעל בקיאות משפטית בתיקים דומים, חמלה ומחויבות חזקה למען זכויות הנפגעים.

משרד עוה"ד שטובר טולדנו לרשלנות רפואית בירושלים כאן כדי לספק לכם את כל אלו ועוד כגון ליווי משפטי בתביעות נזיקין , תביעות נזקי גוף ותאונות דרכים. נשמח לפעול למיצוי זכויותיכם המלאות – פנו אלינו כעת לקביעת פגישת ייעוץ!

לשיתוף המאמר לחצו
תוכן עניינים
עו"ד יוסי טולדנו
עו"ד יוסי טולדנו

מומחה משפטי בתחום נזקי גוף ורשלנות רפואית. ייצג בעבר את הממסד הרפואי ועל שמו רשומים הלכות ופסקי דין רבים בתחום זה. ממקימי משרד עורכי הדין שטובר & טולדנו בירושלים.

זקוקים לייעוץ משפטי?
השאירו לנו פרטים וניצור קשר
מידע נוסף
רשלנות באבחון שבץ מוחי
רשלנות באבחון שבץ מוחי
רשלנות רפואית במעקב אחרי בדיקות
רשלנות רפואית במעקב אחרי בדיקות
רשלנות באבחון התקף לב
רשלנות באבחון התקף לב
טעות במתן תרופה
טעות במתן תרופה
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם עורך דין מטעם שטובר טולדנו, אשמח לקבל פרטים.